In al onze contacten staat de oplossing voor jouw probleem centraal.

_______________________

Of je nu  een bril draagt of lenzen gebruikt, wij beogen dat jij straks scherp, helder en duidelijk ziet. 

Hoe pakken we dat dan aan ?

  • We beginnen met een verkennend gesprek. We stellen je vragen om een goed beeld te krijgen van jouw probleem of behoefte. En we vragen naar je eerdere ervaringen met lenzen of een bril.

  • Afhankelijk van je situatie en behoefte voeren we enkele oogtesten uit. We leggen graag alles wat we doen uit en beantwoorden al je vragen over onze oogmeting.

  • Voor de brildragers volgt daarna een boeiende en uitdagende stap. Je montuur kiezen. We helpen je bij het bepalen van je stijl en geven je uitleg bij de mogelijkheden. Niet alle monturen zijn geschikt voor alle types glazen. Reken op onze deskundigheid.
  • Daarna maken we met jou de bestelling van de glazen in orde. Wil je verdunde glazen? Voor welke coating kies je? Heb je een bepaalde kleuring nodig? Welke zijn de nieuwe ontwikkelingen op het vlak van glas(technologie)?  

  • We eindigen met een woordje uitleg over onze garantieregeling. Want we staan garant voor onze diensten en producten.

  • Ook nadat je je bril of contactlenzen gekocht en afgehaald hebt, mag je blijven rekenen op een ijzersterke service. We staan altijd voor je klaar om je te helpen bij mogelijke problemen of vragen.
    Wij zoeken naar de échte oplossing voor jouw probleem.

Onze troeven

Werkwijze Vivantia

We bedienen je met de nieuwste technieken

Daarvoor scholen we ons permanent bij. En natuurlijk volgen we de laatste ontwikkelingen in ons vak op de voet.

Jij kiest uit de beste producten

We passen ons assortiment voortdurend aan. Want we staan garant voor de kwaliteit van onze producten.

Garantie

Naast de wettelijke (fabrieks)garantie geven wij je twee jaar EXTRA garantie op je bril, wat er ook gebeurt.