
Vivantia 2.0
24/04/2020
Viva Vivantia! Nieuwe vlag dekt nieuwe lading
Merknaam Vivantia exclusief gebruikt voor onze drie optiekwinkels.
De merknaam Vivantia was meer dan 20 jaar lang synoniem met een ruim aanbod aan sociale diensten die we samen met vzw Het Volk en het Christelijk Ziekenfonds Leuven aanboden. Vivantia beheerde elf apotheken, vier optieken, dertien hoorcentra, vier thuiszorgwinkels en één ZorgExpo. In 2019 nam het management de beslissing om de naam Vivantia exclusief te gaan gebruiken voor onze optiekwinkels.
Onze huisstijl: fris en modern
Om de veranderingen in goede banen te leiden, hebben we voor een goed doordachte rebranding met bijpassende communicatiecampagne gekozen. De brandbuilders Liswood & Tache hebben voor ons een frisse en moderne huisstijl ontwikkeld met een tof logo en een gebruiksvriendelijke website. De website geeft een duidelijk overzicht van al onze producten en diensten.
Dit dynamische communicatieconcept is dankzij zeven key visuals het hele jaar door aanwezig en verwijst naar specifieke gebeurtenissen en periodes.
Dankzij deze rebranding kunnen we ons nu op een nieuwe en eigentijdse manier presenteren.
Teamwork!
Bij deze rebranding hebben we al onze medewerkers van de drie optiekwinkels in Leuven, Scherpenheuvel en Tienen betrokken. Daardoor herken je duidelijk onze identiteit en aanpak terug in de nieuwe stijl. Bovendien heeft dit proces ons ook als team een sterke boost gegeven.
We zijn heel enthousiast over het eindresultaat en pakken er graag met veel trots mee uit!
Jouw zicht onze focus
We willen vooral bereiken dat je in Vivantia een partner ziet die je het juiste visuele hulpmiddel aanreikt om van alle mooie en belangrijke momenten in het leven volop te kunnen genieten.